Softkite saga

Somogy megye a magyar softkite bölcső?


Valamit le kéne tegyek az asztalra, hogy az alábbi sztori ne puszta egybeesésnek tűnjön.
Történt ugyanis, hogy valahogy még a Kiterider-es Holecz Csabi révén 3-4 éve láttam Kitech ernyőt. Talán mondta, talán nem, talán csak nem figyeltem, hogy az hazai. Már nem is emlékszem, honnan tudtam meg, hogy magyar ernyő, ami szülővárosomtól mintegy 50km-re fekvő Kaposváron készül. Somogy megyében.
Talán másfél éve, talán több, valahogy - részleteit agyam sorvadozó sejtjei tárolhatták - rátaláltam a soproni Széltolókra, akik saját rongyokat készítgetnek.
Fel is vettem velük a kapcsolatot, néha internetbeszélünk is, de csak a minap derült ki, hogy Péter és felesége Edit is kaposváriak - illetve ott gyerekeskedtek. Paff.
Innen nagyon adja magát a gondolat, hogy Kaposvár a hazai softkitegyártók szülőszobája, ha még nekem is sikerülne úgy keverni a dolgokat - igyekszem, igyekszem -, hogy abból valami pozitív is kisüljön, akkor egyértelműen és egyben ˝tudományosan˝ bizonyítottá válna, hogy Somogy megye nem csak softkite-szülőszoba, hanem a "hardcore softosok" bölcsője is.


Muhaha

Így nézve, hogy miért is akartam én megkeresni ezeket az embereket, már nem is csoda...inkább amolyan Earl Hickey-s KARMA.

0 comments:

Megjegyzés küldése